Aquest blog vol exposar els meus treballs, però també vol ser un aparador: si t'agrada alguna cosa de les que veus, si t'agradaria tenir-la o regalar-li a algú, posat en contacte amb mi i podem trobar la manera de que en tinguis una. No et quedis amb el dubte del preu, de si pot ser amb un altre teixit, més gran, més petit, amb un altre nom... tot el que veuràs és artesania, i com a tal, no hi ha dues peces iguals, i les variacions no tenen límits.
Entra i fes una ullada.

divendres, 17 de febrer del 2012

Nous encàrrecs i alguna idea nova

Ja se que he estat fora durant molts dies, pero el cap de setmana passat el vaig passar sota zero a Ogassa i no vaig poder treballar.
Per aquest cap de setmana tinc moooolta feina:
Una funda de mòbil, un parell de fundes/bosses per a diferents aparells (gravadores...), bosses per la roba d'alguns nadons...
Encara he d'acabar una bossa del pa, que tinc compromesa i he de començar un medidor per a uns bessons.
Aquí us deixo una imatge del que he de transformar durant aquests dies.



Ah! I per cert, he fet una comanda de material per començar a fer realitat les meves noves idees, prepareu.vos

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada